Barvit šah za najmlajše z lesenimi figurami živali. Zlahka pritegnejo pozornost otrok in se bodo tako lažje naučili principa igre. Figure so shranjene v vrečki .. več
Kod: | Varianta: | cena: | Razpoložljivost: |
---|---|---|---|
Barvit šah za najmlajše z lesenimi figurami živali. Zlahka pritegnejo pozornost otrok in se bodo tako lažje naučili principa igre.
Figure so shranjene v vrečki iz blaga. Paket vsebuje 32 kosov. Ilustrirala Ingela P. Arrhenius.
Glavne značilnosti :
lesena igralna plošča in figurice barvita igra spodbuja otroške čute oblikovanje Ingela P. Arrhenius
Vsebina igre :
načrt igre 16 črnih in 16 belih šahovskih figur
bombažna vreča Dva igralca, "črni" in "beli", imata poleg svojega kralja še 15 figur: damo, 2 škofa, 2 konja, 2 topovi in 8 kmetov.
Začetni položaj: Na začetku igre so figure razporejene, kot je prikazano na sliki št.1, ki jo najdete v originalnih navodilih v paketu.Kralj vedno stoji na polju D, dama na polju E. začne beli igralec, nato pa se igralca izmenjujeta enega za drugim. Igralec se nikoli ne more odreči svojemu delu. Brez poteze figure ni mogoče premakniti na polje, na katerem že stoji druga figura iste barve. Figurice se vedno premaknejo na prazna mesta, edina izjema je vzetje nasprotnikove figure. V tem primeru igralec svojo figuro položi na mesto nasprotnikove vzete figure. Konj je edina figura, ki lahko preskoči druge figure. Zavzemanje nasprotnikove figure je sestavljeno iz odstranitve polj te figure in postavitve figure, ki jo je vzela, na isto polje. Cilj igre je matirati nasprotnikovega kralja. Šah nastopi, ko z neko potezo napadete nasprotnikovega kralja, tj. figuro premaknete tako, da bi lahko na naslednji potezi vzela kralja, temu se reče šah. Če pride do takšne situacije, je nasprotnik dolžan igrati tako, da to grožnjo odvrne. Npr. premakniti kralja na polje, ki ni napadeno ali postaviti drugo figuro pred kralja in tako odvrniti napad ali vzeti napadalno figuro.Če ni nobene poteze, ki ustreza pravilom, pomeni šah ali mat, tj. igre konec in šah-mat zmaga. Po pravilih kraljeve figure ni mogoče vzeti, zato se v šah-matu postavi na desko z obrazom navzdol. Kako se figure gibljejo: Igra je zanimiva, ker se vsaka figura giblje drugače.
Kralj
Lahko se premakne za eno polje v katero koli smer, razen seveda na polja, ki so ogrožena s soigračevimi figurami. Dva kralja nikoli ne moreta biti na sosednjih poljih.
Cilj igre je matirati nasprotnikovega kralja. Kralja nikoli ni mogoče vzeti. Če igralec napade nasprotnikovega kralja, ga mora opozoriti z besedo "šah".
Gospa
Je najmočnejši kos, ker se lahko premika v vse smeri, za poljubno število presledkov. Ne sme pa preskočiti druge figure.
Jezdec
Jezdec se ne premika v ravni liniji, kot druge figure, ampak iz enega prostora v drugega, v obliki črke L. Lahko preskakuje svoje in nasprotnikove figure. Pri premikanju se najprej premakne za dve polji naprej, nazaj, levo ali desno, nato pa eno polje levo, desno, gor ali dol, da s svojim gibanjem kopira črko L. Vendar nikoli diagonalno. Glej sliko v priročniku.
Strelec
Premika se in jemlje kose diagonalno. Premakne se lahko, kolikor hoče, vendar le v eno smer pri vsakem obratu. Ne sme preskakovati kosov. Iz gibanja po diagonalah sledi, da noben gib ne more spremeniti barve polja, na katerem stoji strelec.
Stolp
Premika se vodoravno in navpično na poljubno razdaljo. Lahko se premakne s svojega kvadrata na kvadrat, ki je v isti vrstici ali istem stolpcu. Ne more pa preskočiti nobene figure, ki bi stala na poti.
Kmet
Premakne se za eno polje naprej, razen ob prvem obratu, ko se lahko premakne za dva polja naprej, če se odloči. Kmet se giblje samo navpično, razen ko jemlje nasprotnikove figure, takrat se giblje diagonalno, kot škof. Ampak vedno za en kvadrat. Takoj, ko kmet doseže 8. polje – nasprotnikovo osnovo, se mora po odločitvi igralca »preobraziti« v drugo figuro, v takšno figuro, ki jo je vzel nasprotnik. Kraljica je najboljša izbira, če je že vzeta.
Švedska umetnica Ingela Peterson Arrhenius se je rodila leta 1967. Umetnost in oblikovanje sta vedno imela mesto v njenem življenju in preden je začela kariero ilustratorke, je Ingela delala kot umetniška direktorica v Stockholmu. Nato je študirala oglaševanje in grafično oblikovanje na umetniški šoli prav tako v Stockholmu. Leta 1992 je začela lastno podjetje kot samostojna ilustratorka in mednarodno delovala na področju oglaševanja, oblikovanja, založništva ... V preteklosti je ustvarjala potiske za tkanine, tapete, pisalne potrebščine, ukvarjala se je tudi z embalažo, produktnim oblikovanjem, dodatki za dom in igračami. . Njene plakate in dizajnerske igrače najdete po vsem svetu. Navdušuje jo retro stil, kar je jasno vidno v njihovih kosih, ter strast do tipografije in barv. Zdaj živi v Stockholmu z možem in 2 sinovoma.
Velikost paketa: 32x32x4 cm
Velikost šahovnice: 30x30 cm
Starost: 6+
Material: les
Oblikoval Ingel P. Arrhenius
Več blagovnih znamk: | Vilac |
Imate vprašanje, zahvalo ali pripombo?